Opzeggen of verhuizen bij Ziggo Ziggo opzeggen en verhuizen

Uw verhuizing kunt u bij Ziggo doorgeven via het online verhuisformulier of via de klantenservice op 0900-1884.
Ziggo vraagt eenmalige verhuiskosten van € 29,95 die op de eerste factuur na de verhuizing in rekening worden gebracht.
De verhuizing van uw Ziggo abonnement naar uw nieuwe adres dient u minimaal 4 weken voor de opleverdatum door te geven.
Ziggo zal ervoor zorgen dat uw internet en eventueel telefonie en televisie op tijd beschikbaar is op uw nieuwe adres.
Indien Ziggo niet beschikbaar is kunt u uw abonnement bij ziggo opzeggen. Via de postcodecheck vindt u de pakketten van providers die wel beschikbaar zijn op uw nieuwe adres.

Terug naar het verhuisoverzichtTerug naar het verhuisoverzicht

 
Postcodecheck
Postcodecheck

Doe de onderstaande postcodecheck om alle beschikbare ADSL providers op uw adres te bekijken.

Postcode:   Huisnr.  
     

Kijk ook eens op : alles-in-1 | adsl actie | anti spam | anti virus | adsl beschikbaarheid | adsl vergelijken | beste internet aanbieding | beste internet provider |
draadloos internet | fiber internet | glasvezel internet | goedkoop adsl | goedkoop bellen | goedkoop internet | internet en bellen | isdn |
internet bellen en televisie | onbeperkt bellen | postcodecheck | provider | snel internet | veilig internetten |
ADSL.nl is een initiatief van Nedconcepts © 2004-2010 Nedconcepts BV, the Netherlands | disclaimer | contact | partnerprogramma | sitemap
Kijk ook eens op : haalmeeruitjetv.nl | InternetBestellen.nl